Skip to content

Alberto en Texas

diciembre 30, 2008

Como Delmi pediume mil veces que lle pousara vestido co meu sombreiro Stetson e as miñas botas e o meu cinto texano… pois veaí che vai a contraportada do meu libro “Texas”, publicado por Galaxia en Vigo eAlberto en Texas nos anos 90n 2003. Esa foto fíxoma Zuni, no  noso xardín traseiro, baixo dunha árbore que da pacanas e que foi a primeira árbore da que fun dono na miña vida. O lugar da foto é Lubbock, no noroeste de Texas. E para Lubbock viaxo coa miña familia o mesmo 31 de madrugada

Como a viaxe é doméstica non creo que vaiamos ter os problemas de Delmi facendo voos internacionais e cargado de material fotográfico. Pero meu amigo, cando andabas por Washington dixeches que sempre te trataran ben nos aeroportos… en fin, así vas entendendo a presión de moitos homes libres sospeitosos. Nunca será fácil balancear seguridade e respeto exquisito as civilizadas normas de relación e privacidade personal.

Espero que na República Dominicana encontres a eses galegos caribeños que aínda manteñen as maneiras Atlánticas. Saúde e Terra.

One Comment leave one →
  1. diciembre 31, 2008 12:52 am

    Sim eu teño ganas de facerte uns bos retratos tocado de gorro cowboy e cinto texano. Con botas xa seria un puntazo. Que ben che queda. É un fotón! Vale Zuni.
    Boas festas e pasadeo ben por Texas.

Responder

