Skip to content

Iria ha terminado su primer año preescolar

diciembre 11, 2010

Esta pequena historia é a dunha nena que ten 3 anitos e vive hai 2 anos lonxe da súa cidade natal Vigo…Unha nena lonxe da súa Galicia natal, lonxe da súa terriña, os seus avós, o seu tia e a súa curmá…

Chámome Iria e son a galega mais galega de todos os que viven en Chile, pois a pesar dos meus curtos anos falo algunhas palabras en galego, tales como bolboreta, lúa, mamá, papá e hata logo… me se o nome dalgúns animais en ínguas e négome falar claro e fluído o español, Desde logo isto non foi problema para que a comezos deste ano 2010 integráseme ao colexio a cursar o meu educacion preescolar.

Aprendi definitivamente a ir soa ao water facer pis e do outro, tamén póñome algunhas veces os calcetíns soa, tambien os zapatos, pero algunhas veces póñome o zapato da esquerda na dereita, logo cando quero correr doume conta que me falta energia para correr e dime a mestra da miña clase que cambie os meus zapatos de pés…tambien aprendín a facer amigos, gústame correr e xogar, pero cando teño que traballar en clases a mestra púxome a nota maxima por gardar a orde no meu pupitre, tambien axúdolle á mestra a recojer basuritas ou a pór no seu sitio o que algúns compañeiros se esquecen de ordenar, polo cal me anotaron na miña folla de estudante moitas caras felices e moitos soles, e non teño paraugas con choivas ou caritas tristes, porque eu son unha nena co moito sentidiño

Gústame moito pintar e recortar coa tesoira de punta redonda, porque mamá di que asi non me corto os dedos ou me fago unha pupa…Sempre levo o meu libro da miñoca de preescolar cos deberes feitos desde casa, porque a mestra di que se non fas os deberes Papa Noel non che traera agasallos en Nadal, e Mamá di que se non fago os deberes ou me porto mal os reis me traeran carbon.

Onte termino o ano escolar 2010, tiven unha cerimonia no meu colexio e entregáronme un diploma coa foto oficial do anuario da guarderia onde me destaco no segundo posto entre 16 compañeiros, por todo isto quero que a miña familia en Galicia senta orgullosa da miña e que cando vaian ver a Papá díganlle que eu son unha empollona e que a semana pasada axude a plantar uns arboles no jardin do cole e a mestra púxome un “excelente” porque a miña avoíña Kika cómprome unha pa e un anciño de xoguete que eu leve para salvar o planeta plantando arboles.

Agora que pronto veñen nadal e o meu abueliña Elvira por telefono desde Vigo preguntoume que lle pedi aos reis, pois quero que ela se poña ben, porque esta pachucha, que non se preocupe que Mamá e eu en Hanukkah pedímoslle ao rabino que pida unha oracion por ela, para que a súa enfermidade cúrese pronto, pedímoslle a toda a nosa familia judia que faga oracións semanais para a miña abueliña Galega e me gustaria que todos os que van ler este post no blog de Mamá ou no blog de Galego na diaspora, pidais polo meu abueliña Elvira que vive en Vigo e que espera un milagre de Deus.

Este post esta dedicado a la abuela de Iria para que se cure pronto y pueda verla crecer…Tambien pienso que su padre desde el cielo de su Galicia, debe estar orgulloso de tener una nena tan sensible, tan bueniña e riquiña.

BO NADAL A TODOS…

No comments yet

Responder

